arkiv

Congratulations, pfft!

2008-06-10 @ 23:16:30
Obladi oblada life goes on braa
Lala how the life goes on


Idag när jag kom hem från jobbet drog jag igång en mumin och sov en timme, upp och käka middag, ny mumin och sova en timme till. Skönt. :) Sen blev det Grey's och lite Sims innan fotbollen. Kom ju på att jag måste se ikapp Grey's också, ligger typ 6 avsnitt efter, men nu har jag bara 3 kvar, och jag har ju hela sommaren på mig, höhö.
Imorrn jobbar jag bara till elva, sen hem och duscheliduscha och sen ner till skolan för avslutning. Sen språngmarsch bort till Västermalm och kolla på student. Slutligen Lucksta.

Trots att det har varit ett tuff dag på jobbet och jag var vaken dödslänge igår (så jag knappt hann sova nåt alls inatt) så har jag mått förvånansvärt bra idag. Obladi oblada. :)

I lördags fyllde Iverson 33, gubbe! BAAAH! :') Söt gubbe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback