arkiv

picture perfect

2008-07-23 @ 23:24:45
Vaknade vid elva, gick upp och åt frukost, satt vid datorn och undrade vad
man skulle hitta på, skickade ett sms till Frida och frågade vad hon gjorde
men fick inget svar. Så jag startade sims som jag inte spelat på hundra år.
Men hann inte längre än att starta det så frågade mamma om jag ville följa
med ut och gå, och det hade jag inte heller gjort på hundra år så jag följde
med. Mitt i skogen fick jag mitt svar från Frida, så vi bestämde att när jag
kom hem skulle vi fara på birsta. Så efter en två timmar lång promenad tog
jag en snabbdusch och tog bussen ner till stan för att möta upp Frida, köpa
lite godis, och sedan åka till birsta. Där gick vi runt i en kvart kanske, sen
satte vi oss på en bänk utanför JC och satt där i nästan en timme, haha.
Åt godis och snackade massa skit. Kollade när två pantade personer
skulle tejpa upp reklam, hah! Helt värdelös var dom, och fult blev det. :D

Men sen hittade vi iaf massa rea och det blev en hel del inköp, ett halsband,
ett armband, örhängen och ett par brallor för min del. :) Sen hittade vi värsta
skorean, halva reapriset! Då vare bara att prova skor. Och mitt i alla skor
kom en Terese och joinade oss. Tre par blev det för Frida, två för mig och
ett par för Terese. Sen var det fetrea på cubus också, två tröjor blev det.
En av dom har jag redan i en annan färg, men den var snygg i vitt också,
och den kostade bara 40 kr. :D Sen bar det av till Intersport, där satte jag
mig och kollade på Madicken och byggde lego medans Frida och Terese
provade kläder. När dom hade bestämt sig satte dom sig också och
kollade på Madicken. Terese hjälpte mig att bygga klart så det blev en abs,
med låga och allt. :D Sen ville vi fika men upptäckte att min klocka (som vi
hade gått efter hela dagen) gick en timme för sakta, då jag inte använt
den sen i vintras. >< Klockan var 19:58 och det vara bara att lämna birsta city.

Så vi for ner till stan och fikade istället. Hittade världens coolaste piratbåt i
hamnen som vi kollade på. Även en man i peruk som vi fotade och han sa:
"Nu hamnar man på facebook också! Äntligen!". Haha, skön var han!
Sen gick vi och fikade och jag åt kanske världens godaste macka.
Satt och pratade där tills klockan blev typ 10, då var det dags att åka hem.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback