arkiv

Oooh, loverboy!

2008-07-17 @ 23:11:12
Så var man hos mamma igen. Vad det är långtråkigt att vara ledig!
Dom här två veckorna har gått jättelångsamt. Men nu är det bara en
vecka ledigt kvar sen blir det jobba fram till skolan. Skulle egentligen
ha varit ledig veckan innan skolan börjar, men jag fick jobba då också.
Bränt mig har jag gjort också, rejält. Har ju alltid solat med bikinin,
men så drog jag ner banden för att jämna ut brännan lite, men så
hade jag ingen solkräm där och helt osolad hud mår inte bra efter två
och en halv timme i stekande sol. Så nu har jag röda bikinilinjer. GILLART.

I måndags hade vi då överrasknings-välkommen-hem-kalas för Karin
som kom hem till Sundsvall efter ett år. :) Riktigt lyckat blev det. Alla
hennes kompisar stog där och väntade på henne i deras nyrenoverade
kök som hon skulle gå upp och titta på. Lilla chocken hon fick, la sig på
golvet och skrek. Shit vilken känsla det var. Tåren kom i ögonvrån minsann.
Och igår kom hon till mig och kollade på nya huset, som nu inte är så nytt
längre, haha. Nu återstår bara att ta igen all förlorad tid,
jag säger bara; "does peene wanna crackum?!". :D

Imorrn, vad händer imorrn? Jag vet inte. Jag ska iaf äta nyponsoppa
med pluttar till frukost. Och kanske en fralla med skinka på.
Nu ska jag titta på one tree hill till klockan 2, får då är det priisån brejk på teeeven!

Tack och hej - leverpastej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback