arkiv

when love and hate collide

2008-07-19 @ 22:40:01
Jag har gått och blivit sjukling! Vilket har resulterat i ännu mer oth.
Om det nu är möjligt. Jag har i vilket fall som helst bara tre avsnitt
kvar nu. Och vad ska jag nu ta mig till? Jag har en hel vecka kvar
att vara ledig men inget att göra.

Börjat läsa en ny bok har jag gjort också, Änglar och demoner.
Tror det var Malin och Linnea på jobbet som sa åt mig att läsa
den och Da Vinci koden. Som jag då inte har läst, pinsamt nog.
Jag har filmen men har inte velat se den för jag vill läsa boken
först. Men snart så. :)

Imorrn är det fotboll! Yay!
Och jag har hittat bland det finaste som går i ett par skor.




Kommentarer
Postat av: MiiKEEEYY

Da Vinci-koden, mammas inspirationskälla till Rom...

2008-07-20 @ 01:28:10
URL: http://meekahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback