arkiv

pressa pressa pressa!

2008-07-25 @ 13:07:34
Igår natt drömde jag att skolan började och första lektionen jag
skulle ha var matte. Alla elever satt i en cirkel i klassrummet och
väntade på att läraren skulle komma. Jag kände inte en själ där
inne, för ingen i min klass hade velat läsa matte C med mig.
Plötsligt kommer läraren in och det är ingen mindre än Michael
Scofield. Han sätter sig på den enda lediga stolen i klassrummet,
den till höger om mig. Sedan börjar han uppropet, först ut var nån
Elsa som satt och var helt svart klädd med svart långt hår som
hängde över ansiktet som i sin tur var fult av svart smink överallt.
När han kom till "Denice Ferm" vände han sig mot mig och sa:
"Det är du va?" utan att jag hann säga nåt innan.
Haha, Michael Scofield vet vem jag är! ;D

I en annan del av drömmen var jag på resa på typ
norpolen, fast det var ingen snö alls där. Jag var där med
en hel drös människor, jag kände alla men hade aldrig sett
dom förut. Vi badade när plötsligt en man ställer sig upp och
ropar: "Kolla! En saltval!". Alla kollar dit han pekar och ser en
säl. Jag tog fram kameran och skulle gå dit och ta kort på den.
Men på vägen dit hittar jag Tobias Eriksson som sitter och
kramas med min gossedjurshund Pricken, så jag satte mig
med dom istället och Tobias började spela gitarr för mig.
Haha, han var duktig. :D

Annars igår låg jag och stekte flera timmar nere på sporthallen,
brände sönder låren. >< Sen drog jag och Karin till birsta en
sväng och jag köpte strumpor. Sen for jag hem och åt middag
lite snabbt och sen drog jag upp till Karin. Vi byggde med
Belville-lego till 2. Började vid 10 med att dela upp alla bitar
så man får lika många var. Sen var det bara att bygga, roligt var det. :)

Idag sov jag till 12. Gjorde mig en macka och satte mig på
balkongen, och sjuuuukt varmt är det! När Karin kommer
hem från stan och hör av sig ska jag vandra upp till henne
för att fortsätta med Belvillet, och sedan kommer Elin och
Annika och då är det maraton som gäller!

Nu måste jag ut på balkongen igen, nu har jag vilat länge nog!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback