arkiv

"Ingen porr, ingen porr!"

2008-07-07 @ 16:12:11
Stan med Tuss idag. Köpte mig ett linne på H&M. Där även värsta pedofilen stötte på mig.
Jag stog och kollade på några tjocktröjor inne på killavdelningen själv för Tuss var nån annanstans. Då kommer det plötsligt fram en karl/gubbe, han kanske var runt 60. Också ställer han sig bredvid mig och börjar typ smeka ett par sidenkalsoner i nån realåda. Då säger han "Det skulle vara trevligt med en tjejkamrat att leka med ibland", jag kollar på honom för det var bara vi där, också kollar han tillbaka med världens kåtaste blick. Jag säger inget utan fortsätter kolla på den himla tröjan. Då säger han: "Då skulle man slippa köpa såna här tidningar hela tiden!" Också körde han upp en jävla porrtidning i ansiktet på mig. Jag ba: "Mmhmm" och tog världens omväg ut därifrån för han blockerade vägen ut. ÄÄÄCKELGUBBE!




Kommentarer
Postat av: FLiZAAHN

varför tog du det inte som en komplimang? :)

2008-07-09 @ 18:25:53
URL: http://meekahl.blogspot.com
Postat av: niiiils

du är ju dum du.. o.o

2008-07-09 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback