arkiv

Host host host!

2008-07-21 @ 17:20:43
Igår gick jag fram och tillbaka till fotbollen, kanske inte det bästa för min förkylning,
den är nästan värre idag. Snart ska jag och mamma åka till hennes kompis som
fyller år och äta tårta. Sen blire bio med Tuss och hennes mamma. Vi ska se
Sex and the city, hoppas den är bra så jag kan börja se den serien. Jag ska få låna
Lost på dvd av Tuss också, men inte förns hennes mamma har kollat på dom,
därför behöver jag en annan serie att se tills dess. :) Också ska jag ta med
One tree hill till Tuss, för hon ville se det. Hon kommer bli faaaast. :D

Jag är sjukt less på den här designen för övrigt, måste göra en ny.. en färgglad en.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback