arkiv

Det är jag som är Brun-Nisse

2008-07-05 @ 16:07:49
Igår blev det gatufesten för att se The Ark bl.a. och dom var bra som vanligt. For hem två och slocknade direkt kan jag lova. Efter ett något förvirrat telefonsamtal som jag inte förstog mycket av. ^^

Idag har syster varit här och hälsat på. Kollade på massa filmer vi spelade in för typ 5 år sen, sådär lagomt pinsamt. :)
Och nu har jag nyss duschat för att om cirka 25 minuter bli upphämtad av en Sofia Marklund. Sedan bär det av till Alnö och 18årsferre.

"Guuud vad brun du är!"


"Oj vad brun du är Denice, du som brukar vara så vit."

"DENICE! HAR DU VARIT UTOMLANDS?! GUD VAD SNYGG DU ÄR!"

Jag har tydligen lyckats, men lugn folket, än är jag inte klar. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback