arkiv

Room Service

2008-02-09 @ 11:39:36
image12Igår var jag och pappa och kollade på lägenheten som han hyr
ut i bosvedjan. Snubben som just har flyttat därifrån rökte satan
i gatan! Väggar och tak var alldeles gula och det stank helvete.
Annars var det en sjukt stor och fin lägenhet för att vara en etta.
Vi var där med en målare som ska piffa till det lite innan pappa
ska hyra ut den igen. Det var precis som Room Service, vi stog
där i lägenheten och diskuterade vad som skulle göras, jag,
pappa och denne snygge målare (vad är det förresten med karlar
 i målarbyxor? jag kunde inte få Johnny Krigström ur skallen.
Jammie). Pappa gav honom helt fria händer så det
kommer förmodligen bli hur snyggt som helst. Det allra bästa
är att när jag gått ur skolan och har lite pengar så är skiten min!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback