arkiv

Plätten, nu på tuben!

2008-12-07 @ 16:06:01
Tydligen är jag en dålig bloggare, så det är väl bäst att jag tar och skriver lite då. :)
Två dar irad har jag gått och lagt mig halvfyra, ganska påfrestande. Blir till att gå och lägga sig dödstidigt ikväll. Längtar som fan tills imorrn! Vill fortsätta med våran vårshowsfilm, kommer bli så sjuuukt bra. :D
Tankade Little Big Adventure förut. Älskade det spelet när jag var liten, men jag klarade det aldrig helt. Tänkte jag skulle göra det nu, men jag gav upp efter 5 minuter, fattade ingenting. :( Jag var smartare när jag var liten.

Igår for jag till Linn för att kika på film, men ganska snabbt kom Thore, Pontus och Moxén och hämtade upp oss. Mot södra för att åka pulka! Var askul, har inte åkt pulka på flera år. Sen for vi en sväng till Pontus och sen en sväng till Thore, sen hem och somna till OC. Och påväg från bussen träffade jag en hund, helt själv var han. :( Blev jätteglad när jag kom. Sen sprang han med mig enda hem, sen vidare neråt i bosvedjan. Fick sjukt dåligt samvete när jag gick in. Stackars hunden. :(

Idag klev jag upp vid ett, tog mig en macka och kollade klart på OC-avsnittet som jag somnade ifrån igår. Sen spöade jag modo med 5-2, mikket pra. Och nu sitter jag här och lyssnade på Sims-Soundtrack, haha. Bababababababa.

Jag kan nu meddela att allas vår Jonas Thoresson finns på tuben. :')
http://www.youtube.com/watch?v=kgfk_nn2BjA

Hallon!




Kommentarer
Postat av: Träflisan

Skönt att du är modoit.

2008-12-07 @ 16:30:21
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback