arkiv

Nissus goes bananas!

2008-12-23 @ 00:39:22
Mitt fjärde inlägg idag, känns bra. Såg klart på andra säsongen O.C förut, så nu kan jag inte kolla på O.C på ett tag heller. Imorgon är det 23e december och jag får öppna näst sista luckan i min chokladkalender. Och vi har fortfarande inte löst problemet med vart jag och Robin ska vara på onsdag. Pappa tycker att vi ska ta bilen till dom en sväng. Men mamma tycker inte det, hon vill inte att vi ska fara runt på vägarna på julafton. Eh? Varför frågade jag. "Det är snöigt." No shit morsan, det har det varit ett tag! Dessutom, man kan inte fara iväg på julafton utan att missa något, kalle anka, mat eller paketöppning. Jag menar, det är inte en tio-minuters-resa vi ska ut på. Vi ska fram och tillbaka till fucking njurunda.

Åh, nu ska jag tanka mysteriet på greveholm! SPÖKSNORRRR!




Kommentarer
Postat av: linnea

du kan ju låna tredje säsongen om du vill - när du vill. bara så du vet :p det är bara o hämta

2008-12-23 @ 08:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback