arkiv

"Slipsen symboliserar att det går undan på media"

2008-12-19 @ 11:35:50
Julavslutning på MP idag. Jag klev upp 7 imorse och bakade pepparkakor, var riktigt mysigt. Vårat "pepparkakshus" blev som vi tänkt oss, dock så vann vi inte. Däremot så tog vi hem vinsten för sången andra året i rad! Det var väldigt roligt tycker jag. :)
Och nu sitter vi och hetsbränner cantito-dvder, så JÄVLA skönt att det äntligen fungerar. Har vi tur så hinner vi klart med alla så vi kan ge dom till karln redan idag, sen är skiten ur vägen!

Sen ska jag gå ner på stan och försöka fixa dom sista julklapparna. Svänga in på checkers ska jag göra också, och betala av min sista skuld, sen hem och kolla om jag fått mitt brev så jag kan fara och hämta ut mitt körkort. :D

Åh allt är så bra, jag älskar att leva. Och ikväll är det basket!!!! Kjellbom ska få stryk. Jag har inte varit på basket sen typ oktober. Och jag har loooov! Ååååååh! Och Bob Dylan spelar i globen i mars, förstår ni. Bob Dylan, jag måste köpa biljetter. Missar jag det här tar jag livet av mig. Bob Dylan. Bob Dylan. Åh.

Emma hälsar.

Det är julmusik i korridoren här, det är så mysigt. Åh vad glad jag är :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback