arkiv

jag fattar inte

2008-12-21 @ 23:49:55
Jag slapp min tråkiga kväll. Drog ut till birsta och kidnappade Tuss på bowlingen. Sen for vi hem till mig och färgade mitt hår, blev asbra. :) Drack te, spelade kort och yatzy gjorde vi också. Hon hade köpt ett PSP idag, så jag fick prova spela patapon. Det enda jag skulle göra var att få ett träd att dansa, inte ens det klarade jag. Och nu har jag precis skjutsat hem henne mitt i snökaoset. Dom spelade julmusik på radion och det var så mysigt. :) Och påväg tillbaka mötte jag tre rådjur. :D

Jag borde sova nu, ska upp tidigt och fara ner på stan med mamma och fixa dom sista klapparna. Bara två dagar kvar till julafton. Min julstämning är nere på noll, men vad gör det? Är snart över ändå.


>_____________________________________________________________<




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback