arkiv

"Man fick massa fotnötter"

2008-12-11 @ 19:40:52
Idag började vi dagen med en bajstråkig uf-lektion. Gjorde inte ett piss, kollade på lite när Sofia gjorde visitkort, la in en åsikt lite här och där. När lektionen var slut slog vi in dom sista paketen till julmarknaden och filmade dom två sista scenerna till våran PR-film. Som för övrigt kommer bli asbra, hittade perfekta låten till den imorse när jag satt på bussen. Två stycken närmare bestämt. Dylan för hela slanten, kommer bli dödsbra! Sen drog vi bort till hedbergska och julmarknaden. Var massa folk överallt och ganska många ville sitta i våran tomtes knä och få paket. :) Juryn gick förbi och tyckte att det var fantastiskt att så många ville ha paket, haha. Sen hade vi svenska. Först språkprov, sen bokcirkel. Jag hade ju då inte förberett mig det minsta inför något av dom. Men båda gick helt okej. Nu återstår bara att skriva en recension tills på söndag. Sen väntade mattelektion på naturum! Roligt men jobbigt, och vi fick gå en kvart tidigare. :) Då gick jag till körskolan och satt där och medans jag väntade på att mamma och robin skulle handla julklapp till mig, sen gick vi och åt middag. :) F.ö så klarade jag repetitionen TWICE, asnöjd!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Känner för en promenad, men det är så stört kallt ute. Kanske kollar jag lite på O.C istället. Men först måste jag vila mig lite, är sjukt mätt.

Allt är sjukt, as och döds hela tiden.. kan nån utveckla mitt ordförråd? x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback