arkiv

Lasse "Metallplattan" Weiss, Denice "Körkortet" Ferm

2008-12-16 @ 16:48:43
Uppkörning idag, som man förstår om man läser inlägget nedanför. Var sjukt nervös, mådde så jävla illa. Sög i mig lite bananyoghurt innan jag for ner till stan. 40 minuter körlektion, höll på att krocka. KUNG! "Kommer gå åt helvete.." MEN, det visade sig att Herr Jakobsson var en hyvens man! Allt gick kanon, och det visade sig även att ingen mindre än min faster Karin hade utbildat denne karla-karl när han skulle ta lastbilskort. Tror inte han vågade kugga mig, hähä. Mig spelar det ingen roll för, jag har mitt jävla körkort och det här har jag inte tid med längre, nu ska jag köra till papi! HERRAH! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback