arkiv

JAG BEGRIPER INTE

2008-12-22 @ 17:29:30
Ååååh, less nå jävulskt! Mamma tog för givet att vi skulle vara hos henne i jul, för hon trodde vi var hos pappa ifjol. Visst tänkte vi, hon har säkert koll. Och idag när vi åt middag kom vi på att vi var hos mamma ifjol, inte pappa. BRA! Alla inställningar på att vara i matfors hos marcus och linus, PUTS VECK! Nu har vi ingen aning om vart vi ska vara. Mamma: "Men tänk på morfar! Första ensamma julen. Ni kan väl följa med för hans skull?" Pappa: Ni var ju hos mamma ifjol, men ni gör ju som ni vill.." Och så fort den karln säger nåt så åker mitt samvete ner KABLAM! Svika pappa? Svika mamma och morfar? Pappa: "Men du har ju körkort nu, då kan ju du och Robin åka fram och tillbaka." JAAA, vilken superidé! Vi pendlar mellan matfors och njurunda hela julafton! :O Att vi inte tänkte på det! SKÄMTAR NÅN MED MIG?

Åh vad jag inte orkar sitta hemma och lyssna på morsans tjat och gnäll om hur jobbigt allt är. Snart går jag ut, kanske går till Vivstavarv, det brukar lugna ner mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback