arkiv

GORR GORR!

2008-08-22 @ 22:49:34
Okej, dom har lagt upp grupplistorna på dexter och dom är kuuuuung!
Vi har Stefan i både mediekommunikation och samhälle!!! Och på
fredagarna är allt jag har mediekommunikation och samhälle!! :D
Kan ni förstå vad bra?! Haha! Och matte c ska jag läsa också, med Frida! :D
SHHHIIIIT, och jag äter popcorn! Och dricker ceylon gardens! Och oj
vad glad jag är. Jag skulle kunna krama Hitler! Och herregud, jag är helt kär.
I Chad Michael Murray! Jag kan knappt bärga mig till 1 september!
VEM RINGER KARLN?! Sitter och poppar "Ultimate" från Freaky Friday.
Och imorrn är jag ensam hos pappa så då ska Frida komma och
sova hos mig! :D OCH ROBIN HÄGGLUND! Nu ser du till att ha
Freaky Friday så jag får låna den av er! :D Och inatt så drömde
jag att jag började sms:a med Fredrik Wikingsson, ocskå blev
vi typ bästistar! Och Filip blev helt avundsjuk. :D

Sova nu! OS 04.00 imorrn!
Hallon!




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha helt galen brud, älskar du stefan?:O

2008-08-27 @ 17:24:42
URL: http://linkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback