arkiv

nu ska jag bara komma på en rubrik.

2008-08-07 @ 22:20:09
Här sitter man, trött som ett as. Och det slog mig just att ordet "pumpa" kan
betyda två saker, det har jag aldrig tänkt på förut. Att pumpa med en pump liksom,
och den där oranga klumpen. Växten. Hahahahaha, okej. Idag när jag kom hem
från jobbet slängde jag i mig lite blodpudding (det var fan inte lite blodpudding,
blev mätt djävulen) och for fort som fan ner på stan med Tuss. Där skulle jag
hämta mera linser, mina är sluuuut. Skulle även på H&M och kolla om dom
fått in min tröja, men näääh. Naturligtvis inte. Hittade däremot ett sniggt halsband
och köpte försenad födelsedagspresent till Tuss som hon valde ut. Blev också
ett halsband, men hon hade det som armband. Sen for jag hem och satte mig här.

ALLTSÅ, kan nån tala om för mig vad grejen är med två ostskivor på en hårdmacka?
Jag fattar inte, ostskivan är ju lika stor som mackan! Gah, och jag är sjuuukt less
på mina grannar. Jag har rummet vägg i vägg med dom och jag fick inte sova inatt,
dom hade väl sex som vanligt. Gneka helvete gjorde det iaf. VAD ÄR GREJEN?!
Dom är 60+ och har sex typ varje natt vid 2! En natt vaknade jag av värsta musiken.
Då vare nån som satt och spelade piano klockan 3 på natten! Shit. Jaja. ><
Idag hittade jag ett 100 höjdare avsnitt på datorn som jag inte hade sett, av nån anledning. Bra vare. :)

Filip: Mitt hår är inte bra, det är inte gjort för att ha mössa.
Fredrik: Näe.
Filip: Det är inte ditt heller ska jag informera dig om.

Och idag har jag lyssnat på klipp från Mammas nya kille på p3,
för Fredde sa att det var dödsbra. Och det lilla jag lyssnade på var det, haha.

- det är SWAJNIGT dyrt att serva bilar
- Mhm..
- MMHM.
- Mmmm..
- Mmmmmm..
- Jjjjjuste!
- Mmm..
- Det säger du..
- Ah jo, hrm hrm! Ja det säger jag.


"Asså man säg int nå, man bara bööörnar."

"One two, fuck you."

Också alltså ja, jag säger inte nåt.. jag låter det tala för sig själv. :)

Mamma: Snusmumriken är min favorit.
Denice: Jag gillar Sniff, och Totikki.
Mamma: Och Mårran.
Denice: Ja, och Hemulen.
Fredrik: Och Pikachu!
Mamma: Han är inte med ju.
Fredrik: Då har jag sett fel Mumin..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback