arkiv

Du är inte klok du karl.

2008-08-15 @ 20:54:12
Ännu en vecka slut. Nu är det bara en vecka kvar att jobba, sen är det skola.
8 veckor jobb blev det i sommar, blir en saftig löning det. ^^ Idag jobbade
Freddeboy sista dagen, så nästa vecka blir det bara jag, mamma och Helene.
Hej och hå.. Vem ska jag nu äta plant med?

Har just kollat på två High Chaparall-avsnitt från min nya dvd med morsan
och Robin. Och senare i helgen eller i början av nästa vecka ska jag
beställa resten av säsongen och extra materialet. Kung de.

ASPELIN OCH JOHANSSON I OS-FINAL!
Maken till tennismatch, nästan fem timmar.
Men fransmännen kan ta sig i arslet! :D
Så imorrn blir det p4 i öronen på fotbollen när finalen går.
Och efter det ska vi åka upp på släktträff i medskogsbron.
Men nu känner jag för lite chirre, dirre och parry hotter.
Och kanske lite lärre.. eller sarre.

Hallon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback