arkiv

Mwaah, Ceylon Gardens! <3<3

2008-04-25 @ 17:45:56
Jag är hungrig som en vaaarg. Fiskpinnarna är i ugnen och potatisarna är snart klar. Supersåsen färdigblandad också. Bästa såsen som finns. Antingen var det mamma eller pappa som "uppfann" den, liten var jag iaf. Har alltid ätit den till fiskpinnar, ingen äcklig remouladsås eller vad nu folk äter. Denna sås är väl det enda jag kan koka ihop själv i ett kök antar jag. Men vad gör väl det, god som fan är den.

När jag har käkat ska jag iväg till Tuss, där ska det ätas popcorn, spelas sims och drickas te. Är sjukt sugen på te. Köpte ett nytt idag. Ceylon Gardens, utan tvekan bland det godaste som finns.

Men nu tror jag att det är dags för pinnarna! Seee yaaa!

(När jag lägger upp det här har jag faktiskt redan ätit och ska åka, moaha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback