arkiv

Jag vill ha låga och svarta kor

2008-04-17 @ 23:34:06
Gjorde ingenting alls på skolan idag. Började 11.40 med klassråd, där våra mentorer sa att dom inte hade något att säga. Sen hade vi filmfestival och alla ettor, tvåor och några treor såg våra filmer vi har gjort på mediekunskapen. Pinsamt men kul. Sen kom hon UF-tanten och pratade (hon nämnde Jonathan med jetlagen. Jetlag, hihi), jag blir mer och mer sugen på det där faktiskt. Sedan hade vi ingen engelska så vi slutade. Gick på stan med Nea och Marklund. Klockan 6 skjutsade jag och mamma brorsan på träning, sen bar det av till Norrporten Arena. Där satt jag och solade i väntan på att matchen skulle börja. Matchen gick ju som den gick. Men imorrn! Imorrn blir det vinst mot Södertälje i sporthallen. Apselut! Pepp som fan är jag. Biljett av äggmannen får vi också, vilken kille. :)

Alltså, jag kom på en grej. För att få ersättning för bussresorna till och från APU:n måste man visa kvitto, och det får man bara om man betalar kontant. Nu första veckan börjar jag 18.00 och kan då åka på skolkortet till stan, men inte hem. Jag måste alltså betala kontant hem. Jag äger 52 kr. Det är fyra bussresor. :) Dessa 52 kr har jag dessutom på kontot, så jag kan inte ta ut dom. Okej, ärligt, jag trodde aldrig att jag skulle ha för dålig budget för att kunna åka buss. Härligt Nisse!

Godnatt.




Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Fin blogg (:

2008-04-17 @ 23:47:32
URL: http://rosemarious.blogg.se
Postat av: carro

Hej haft en bra dag ?
Kul blogg btw :)

Kram Carro

2008-04-17 @ 23:50:26
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Flisan

STAVFEL PÅ "BUDGET"!

2008-04-18 @ 15:44:27
URL: http://meekahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback