arkiv

It's your god forsaken right to be loved loved loved

2008-04-22 @ 23:44:38
Andra dagen på apu:n idag. Eeehehhehe, eller inte. Imorrn är det apu, 18:00-21:00 på kvartersteatern. Sov till halv ett idag då jag klev upp och rostade mig lite mackor. Sen spelade jag sims tills att Tuss ringde och sa att jag skulle komma till henne, så då gjorde jag det. Där vann jag i alla kortspel som går att vinna i, t.o.m i patiens, haha. Jennifer kom också, med popcorn och gott kaktuste. På fredag ska vi ha popcorn-och-sims-kväll. Massa mys. Imorrn måste jag sitta uppe till 04:30, för då börjar Nuggets match. Så egentligen måste jag sitta uppe till 07:30, eftersom jag ska se matchen också. Ehe, jag lär ju gå och lägga mig när jag kommer hem från teatertjosan och kliva upp igen. Frågan är om man inte blir tröttare då, de viisah sä.
Nej nu orkar jag inte skriva mer, jag har ändå inget vettigt att säga.

g'night!




Kommentarer
Postat av: Flisan

Leeeeet's goooooo Nuggeeeetsss!

2008-04-23 @ 16:01:27
URL: http://meekahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback