arkiv

And Solna it is..

2008-04-23 @ 23:58:05
Första apu:n idag, fast det gills knappt. Kollade bara på två genrep. En tur till Skönsmon hann vi med också. Jag måste nog sova nu, för jag ska upp 04:15 och titta på basket. :D Också måste jag orka åka ner på stan imorrn och köpa biljetter till matchen på tisdag. Beeennnyy!! + att det är fotboll imorrn, hoppas det är soligt.

Var hos pappa en sväng idag för jag skulle hjälpa farmor med hennes nya dator som hon har köpt. Jag lärde henne öppna word, skriva lite och sedan skriva ut det. Det fick jag 100 spänn för, haha. Inte illa.

Men nu är det sovadags, i 4 och en halv timme. Sleep tight!

image29




Kommentarer
Postat av: Hanna

Galning, sportnörd!

2008-04-24 @ 10:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback